Tak teda jak dál
Autor: Jaroslav Dvořák
Vloženo: 03.02.2020 06:35:07 (188.75.191.15 188.75.191.15)

Dvořák Jaroslav:Pane Matuška Napsal jsem jenom to co se může i nadále přihodit evidence proč né ale podle mne jsou zde jiné možnosti jak zpřístupnit chovatelské větčině závody . A to tak aby mimo přestárlé generace chovatelé měli pocit oběktivity a také aby o všem nerozhodovala konference 32 os ale byli například pořadateli zemská sdružení a na národních závodech českomoravský svaz,jinak samozřejmě bych byl nerad a to velmi kdyby jsme se měli odtrhnout.Jěště bych chtěl znova zdůraznit 18 a u vás 14 oblasti je přímo Damoklův meč.Podle mého hlavně na těchto věcech by se mělo začít pracovat.Je samozřejmě dost věcí jak ve stanovách tak v závodním řádu které by chtěli upravit nebo předělat ale od toho máme vás študovaní a měli by jste být také prospěšní v rámci českomoravského svazu.Zatím naši zástupci nic takového neprokázali,a také se drží vehementně ten severozápad,protože jiné možnosti konference okamžitě zabrzdí coš je také velký problém.
Tak teda jak dál
Autor: Jirásek Miloslav
Vloženo: 05.02.2020 11:40:14 (109.108.115.136 136.115.108.109.omegatech.cz)

Dobrý den pane Dvořák, ačkoli jsem ve Vašich článcích v mnohém nesouhlasil,v tomto posledním vcelku ano, to musím souhlasit.Pakliže opravdu "přihodíte" potřebné v zájmu regulérnosti závodů EVIDENCE,budete mít nejenom u mne VELKÉ PLUS,jsem přesvědčen že i u většiny CHPH,v celém ČMS. Tentokrát by mohl být návrat k evidencím úspěšný,pokud ovšem do tohoto problému nebudou zasahovat tak vehementně chovatelé, jako pan Adamík a ti co likvidovali po roce 1990,jak oné evidence tak díky těmto nastal chaos.Každý si může nasadit holubů kolik chce např:V OS.PA,závod z roku,2016 Kraj.Květná (1),nasadily Novák 69 ks,Bříza team,118 ks,Filipi team 92 ks Pokorný 62 ks holubů.Může těmto konkurovat chovatel co nasadil 30-40 ks holubů?A navíc jsou na přední doletové čáře,po několik let zpětně.Toto je podle Vás pane Adamík pro všechny chovatele regulérní? Nenechte se vysmát od většiny CHPH. Provede někdo změnu v ZŘ V JŘ,a stanově se slovem "sympatizující" člen má stejná práva jako chovatel který závodí?Bude se zabývat nové prezidium, v jakém finančním tarifu budou hodnoceny např,PRŮVODCI, kteří jsou nutný k přepravě holubů od výjezdu přepravníku až po návrat ze závodu,vždyť to je v ZŘ,§ 13,Článek 4 ods.C přeprava holubů na závod.Toto není jak se vyjádřil pan Adamík záležitost každé OS,PRŮVODCE by měl být uveden jako, nedílná osoba která bude v ZŘ K §13,dodatečně zařazena.O kolik se zvednou náklady při oněch dvojzávodech se nebudou všichni jen usmívat. Jak si odsouhlasily v OS.PA,bylo hlasování o počtu závodů regulérní?Jak je možné že se nemohly vyjádřit delegáti MS. Česká Třebová, kteří byly pověřeni nadpoloviční většinou členů pro 18 závodů a ne jak navrhlo byro OS.PA,22 závodů.Zřejmě se budu opět nucen optat právníka, co že to bylo za hlasování,že pane předsedo OS.PA.
Tak teda jak dál
Autor: Stanislav Bojko
Vloženo: 05.02.2020 13:54:59 (78.157.167.132 78-157-167-132.silesnet.net)

Trochu také přispěju do diskuse, jak dál. Jelikož do diskuse o dávné minulosti to nepaří.
Uvedené v jiné diskusi jako nejlepší pro celou ČR.
4.3.2. Generální mistrovství Moravy a Slezska (GM)
a) minimální účast chovatelů a počty nasazených holubů dle § 17, odst. 1 ZŘ
b) Výsledky ze třídy otevřené a holoubat, v konkurenci OS.
c) Započítává se sedm závodů, z 11 předem určených v programu OS, pokud není uvedeno jinak.
d) Z toho:
1 - 2 ze 3 určených závodů OS při středních vzdálenostech závodů 100 až 400 km
2 - 2 ze 3 určených závodů OS při středních vzdálenostech závodů 300 až 600 km
3 - 2 ze 3 závodů MMDT v konkurenci pásma MSS
4 - 1 ze 2 určených závodů holoubat
Proč to pro České OS není moc přijatelné.
Bohužel já jsem uvedl, že na MARATONY nad 800 km všechny OS v Čechách nedosáhnou. Vždyť jsem měl Ostende v Liberci 832 Km. Tak proto uváděné mistrovství prví 2 napsaní holubi tam nemohou akceptovat. Závod Knooke, pro OS. K. Vary 648-663 Km, Chomutov 712-742 Km, Domažlice 676-753 Km. Uvedené vzdálenosti jsou pouze u chovatelů, kteří konstatovali holuby, skutečnost může být jiná.
Kdyby návrh , prvních 2 napsaných holubů pro ČR , jak v Kat 1 A, 2 B, 3 C, + 4 F. by to mohl být přijatelný. Musel být upraven bod 3 C, kde je podmínka, „konkurenci pásma MSS“. Zde uvádím důkaz, rozloha 115 km pásma Sever není regulérní, jelikož holub od nejkratší vzdálenosti musí letět nejméně 1a1/2 hodiny. Toto by mohla vyřešit KOOPERACE, které už stejně probíhají.
Dále proč není vyhodnoceno mistrovství, Kat. A třeba 6/5 Kat. B 6/5. Mistrovství Moravy a Slezska, A, B je 10/7 což je pro chovatele s menším počtem holubů dá se říct neakceptovatelné. Závody v Kat. A jsou neregulérní.
Tak teda jak dál
Autor: Dvořák Jaroslav
Vloženo: 06.02.2020 17:59:48 (188.75.191.15 188.75.191.15)

Dvořák Jaroslav:Osobně se domnívám V kateg.B-C vytvořit oblasti Jižní čechy severní čechy -západní čechy-východní čechy.Maraton českomoravského svazů jako národní s nejkradší vzdáleností800km.Výsledky celkové dále pásmové .Na maraton zajistit vysoce kvalitního přepravce s průvodcem ataké startovat již v pátek když to počasí dovolí.v kategor.B-C vydávat výsledky pravdivé,z víše uvedených oblastí také série upravit na nízké hranici přístupné pro všechny zůčastněné.V E Spravedlivý start.Upustit Od severozápadního směru ,časté ovlivnování větrem do zad.Holubů.Vytvořit uplně novou koncepci a upravit závodní řád.
Tak teda jak dál
Autor: Marek Hnilička
Vloženo: 06.02.2020 19:20:35 (213.226.205.14 205wadsl14.becolink.cz)

Pane Dvořák, zkuste než napíšete 6+5=11 a odešlete zprávu si ji ještě jednou, dvakrát, třikrát přečíst, krapet to učesat, neskákat z jednoho do druhého. Protože pak v tom máte takový guláš, který je k nepochopení.
PS: a ještě jedna rada na závěr, až to budete mít odkontrolovaný, tak obraťe všechny (i za y) a (y za i)
Tak teda jak dál
Autor: Jirásek Miloslav
Vloženo: 06.02.2020 22:16:31 (109.108.115.136 136.115.108.109.omegatech.cz)

Já osobně s panem Dvořákem souhlasím,můj názor na maraton závod je, že by neměl být celkový vítěz z nejkratší vzdálenosti,naopak celkoví šampion by měl bít z nejdelší a tudíž nejtěžšího závodu. .Je přece velký rozdíl letí-li holub 650-700 km neb 1100 km.
Pan Hnilička by se měl na noc trochu učesat,a přečíst si některé výsledky z let minulých např z roku 1989 OS.PA,jak se dříve závodilo.
Tak teda jak dál
Autor: Jaroslav Dvořák
Vloženo: 07.02.2020 09:21:34 (188.75.191.15 188.75.191.15)

Dvořák Jaroslav:Pane Jirásek Děkuji za podporu , domnívám se že naše chovatelství potřebuje radikální změnu aby jsme byli všichni v pohodě a tím se i zlepšili vztahy mezi chovateli a byl alespoň přísun i novích tváří,také potřebujem spravedlivé maratonce a to tvrdšího charakteru kteří nám tady schází.Proto asi máme tuto diskuzi a doufali že se naším zvoleným podaří nastavit podmínky které dopomohou k spravedlivému pokroku v naší letité holubářské zálibě. No a k panu hniličkovi nou koment má svůj byznys tak at se stará.
Tak teda jak dál
Autor: Marek Hnilička
Vloženo: 07.02.2020 11:06:01 (213.226.205.14 205wadsl14.becolink.cz)

Pane Dvořák, řekl jsem něco špatně?
To, že jsem vás upozornil na to, aby jste lépe zformuloval vaše myšlenky neb vašim myšlenkovým pochodům, kolikrát ani porozumět nelze.
Druhou radu jsem vám dal, aby jste si článek před odesláním přečetl a změnil (i/y).
Vaše poslední věta:
No a k panu hniličkovi nou koment má svůj byznys tak at se stará.
1) Ve slově, v názvu jména se vždy píše velké písmeno - Hniličkovi
2) Vaše "nou koment" je převzato z angličtiny "no comment", anglicky mluvící použijí to druhé a normální občani mluvící našim rodným jazykem - "bez komentáře". Teď jen nevím, zda-li jste špatně anglicky mluvící nebo je to správně po americky.
3) Další vaše převzaté slovo "byznys" - "business"
4) Vaše "přísun i novích tváří" - dalo by se použít skloňování podle "mladý" - mladých , takže nových tváří pro příště.
5)Vaše "zlepšili vztahy mezi chovateli". Něco jako shoda podmětu s přísudkem vám asi nic neříká. Tak vám trochu osvěžím pamět. Kdo co se zlepšil - vztahy, neživotný. Takže v tomto případě má být: zlepšily vztahy mezi chovateli.
Látka v páté třídě na ZŠ.
O výchově maratonce jakož to o krmení a napájení holubů a holoubat doma nám můžete napsat. Jen než začnete, řekněte nám, jak jste to praktikoval doma v létě 2018 a můžete i o tom jak často dávat vodu. Neb je památné vaše prohlášení - musím domů, 14dní jsem nebyl u holubů, alespoň vodu jim dát....
Tak teda jak dál
Autor: JAROSLAV DVOŘÁK
Vloženo: 07.02.2020 11:59:25 (188.75.191.15 188.75.191.15)

DOŘÁK JAROSLAV: 2.018 CO TO TADY PLÁCÁTE ZA NESMISLI.BUDTE RÁD ŽE VÁS PŘIJALI JAKO HOSTA DO ZO PŘELOUČ. PŮVODNĚ O VÁS Z JISÝCH DŮVODŮ NEBYL O VÁS AŽ TAKOVÝ ZÁJEM.
Tak teda jak dál
Autor: Jaroslav Dvořák
Vloženo: 07.02.2020 13:06:08 (188.75.191.15 188.75.191.15)

Dvořák Jaroslav:A jsou ještě další věci v rámci jednoho špičkového chovatele teda alespoň co se v os povídá ale nechci vám kazit reputaci osobně to přecházím protože to není mojí věcí.
Tak teda jak dál
Autor: matuška stanislav
Vloženo: 07.02.2020 19:50:15 (85.93.188.248 ip-85-93-188-248.wscnet.cz)

"Tak teda jak dál", takový je nadpis. A zase jste sklouzli k osobním atakům. Tudy cesta nevede, tudy se dál rozhodně nedostaneme! Na to můžete vzít jed.
Tak teda jak dál
Autor: Jirásek Miloslav
Vloženo: 10.02.2020 22:38:08 (109.108.115.136 136.115.108.109.omegatech.cz)

Tak teda jak dál,toť v dnešní době zapeklitá otázka,pokusím se pouze popsat můj názor který nikomu nevnucuji:Článek-DOTAZ.
Začnu větou pana Zdeňka Adamíka Která se mi příčí,vloženo 20.01.2020 v 09:34:24,
KDYŽ VOLÁ MINULOST ..NEODPOVÍDEJ..NEMÁ NIC NOVÉHO CO BY TI ŘEKLA!
Pane Adamík zvážil jste tuto Vaší větu? Nemá snad nám co říci poslední utrpení lidí z válečného období do budoucna, aby se tyto hrůzy neopakovaly?
Nemá nám co říci v dnešní době jak se závodilo v 50 letech až po onen rok 1989?
Létali bychom i v dnešní době s evidencí 40 KS holubů nebýt nejen, vaší práce s předěláním (úpravou)ZŘ.JŘ, STANOV,které se spíše zabývaly materiální stránkou,neregulérností závodů, zavedli jste v chaosu! Že si každý může založit tým,dvou až třech členů na jedné adrese, podívejte se na výsledky které jsem uvedl z roku 1989,např.Manželé Veselých a porovnejte( výsledky z 2018)jaká zde byla regulérnost v závodech, kolik se letělo závodů v roce 1989, toto najdete také.Ve Vašem článku (uvaha nad záv.Plány)vloženo 13.01.2020 v 08:03::15,co (kdo zavinil),bylo příčinou že jezdí na závody MST.MDT,pojízdné udírny kde se kolikrát vypouští holubi ráno v 10,hod čeká se až přejde bouřková činnost za Vys.Mýto,opět se vážení podívejte v kolik byly vypouštěni holubi ze Schwerinu!! Článek pana Stan.Bojka s kterým já v celku souhlasím až na některé drobnosti jen ukazuje, že to není žádný stupidní názor!!Pan Teichl si zřejmě nechce připustit lepší přepravu holubů na závody.Tento neví že nejhorší pro holuby je nechat je "spařit" několik hodin před vypuštěním,já bych k těmto chudákům holubům vysunul 4 boxy a posadil tam některé obhájce těchto udíren! Pak jim dal běžet stačilo by 20 km běhu,padnou a mají odzvoněno.Kolik má každý za 1 rok holubů ztrát s tím se žádný CHPH moc nechlubí, Já bych se chtěl také dožít lepší přepravy holubů hlavně na ST.A DT. Nevěřím že na to hygiena hned vletí.Tento přepravník se vyrábí v Polsku to většina CHPH ví.OS.PA,by na onu nástavbu měla,1mil.Kč.Co má, by tato částka stačila,nesměl by ovšem na penězích "sedět" bývalý předseda RK.PA, A taktéž předseda OS:PA.
Přejdu k budoucnosti:Navrhuji letošní sezonu létat (dolétat) postaru,ovšem je nutné opravit plastová dvířka,která zapříčiňuje úrazy holubů,mezi některými dvířky je větší mezera a stalo se nejen mně že vám přilétne holub bez prstu,u mne za rok 3 ks,z toho jsem musel dva utratit. V MS.Čes.Třebové jednomu CHov. Přilétla holubice s utrženýma nohama v kloubech!jestli se to někomu líbí mne ovšem ne.Že naši maratonci piji znečištěnou vodu trusem, to se dá nahradit léky,Metrozol,
Stricol,Doxygal,tyto léky (sajrajty) musíme dávat téměř každý týden abychom udržely holuby ve zdravé kondici.Dříve mne stačilo trochu česneku,do vody cholezol v 70 tých letech vakcínu,toť vše,Páni chovatelé.
Za 1) provést průzkumné hlasování, při Výročních schůzích všech MS, který chovatel je pro evidence v roce 2021.
Za 2) dát toto na vědomí při celosvazové konferenci aby se o tomto jednalo všem budoucím představitelům ČMS.CHPH!!Včetně budoucím ČLENŮM PREZIDIA!!
Za 3)vytvořit během tohoto roku všesvazové referendum o evidencí, všech místních spolcích v ČMS.CHPH.
Za 4)dát návrh k přepracování ZŘ,JŘ,STANOVA aby toto bylo zakotveno v těchto našich zákonech.Do ZŘ musí být zakotven průvodce který je nedílnou osobou v přepravě holubů, musí též být stanovena finanční částka která bude též v ZŘ.Rozhodovat o počtu závodů a vypouštěcím směrech by měli pouze (Výhradně) chovatelé kteří se v nadcházejícím roce účastní nejméně 5.MKT.
Za 5) na evidenci smí být pouze 1. Jeden CHovatel s 1.Adresou,vyjímku mohou tvořit mladiství do 18.Let.V nadcházejícím roce se mohou vyměnit(manželé),(sourozenci).Na toto se nemusí vztahovat evidence u holoubat,avšak u této skupiny ,těchto holoubat by mělo být na zřeteli, střídat nácvik z východu, také ze západu, aby tato jako roční mohla létat z východních směrů,toto by mělo platit pro ČS.CHPH.CO BUDE VYHOVOVAT MS.CHPH,to bude záležet pouze na nich samotných.
Toto považuji za základ změn a navrácení k regulérnosti všech CHPH.
Je to pouze můj návrh,nikomu jej nevnucuji,avšak zabývat by se s touto případnou změnou měli všichni CHPH.


Tak teda jak dál
Autor: M.Florian
Vloženo: 11.02.2020 11:32:29 (85.163.99.11 85.163.99.11)

Nevidím důvod proč by nemohlo být na jedné adrese více chovatelů.Myslíte si p.Jirásek,že každý má pozemek,kde může provozovat chov poš. holubů?Říká Vám něco jako kamarádství a nebo pomoc někomu,kdo nemůže a nebo nemá kde chovat holuby.A Vy mu to můžete umožnit,protože disponujete pozemkem kde si může postavit holubníček a chov holubů a závodění mu udělá radost ikdyž je to na jedné adrese?Nevím proč by nemohli manželé mít své holuby a mezi sebou soutěžit.Co já bych za to dal,aby manželka podporovala můj koníček a mohli se popichovat mimo jiné i na poli sportovním.Všiml jsem si,že zminujete často "onen ROK 1989" on Vám někdo v tomto roce někdo ublížil? Určitě je potřeba,aby se přeprava holubů dle MOŽNOSTÍ zlepšila,ale všechny ztráty nemůžeme svádět na špatnou přepravu.Je mnoho faktorů,které to zapříčinují a to ve velké míře dravci,počasí a jiné.Co se týče průvodce to by bylo celkem fajn.Z řad chovatelů problém a tak by se musel najmout placený průvodce a to by každou OS mohlo stát tak 20000 navíc,což by pro mnoho OS byl velký problém.Je to můj názor a taky ho nikomu nevnucuji.
Tak teda jak dál
Autor: Stanislav Bojko
Vloženo: 11.02.2020 12:03:49 (78.157.167.132 78-157-167-132.silesnet.net)

Pane Florián, v našem koníčku je největší problém, že holuby nebereme jako svůj majetek, ale pouze jako ptáka, který nám někdy udělá radost, že se vrátí. Já to také tak bral, pokud jsem neviděl, jak se zachází s holuby v Holandsku. Pokud budou mít holubi perfektní servis to je dodržen počet v boxech, který je jen doporučený a napojeni „ne jen polité dno napáječky“ proběhne dle ZŘ to je do 6 hodin od prvního vložení holubů do přepravního prostředku. Před startem, na každých 100 km bude, přepraví prostředek stát 1 hodinu, tak se to hned pozná na závodech a to v menších ztrátách. Jedno je jisté kdyby každý počítal kolik ho stojí denní práce a krmení, tak by si určitě víc vážil svých holubů. Potom by vyžadoval i perfektní servis. Na závody by mu stačilo daleko méně holubů, jelikož by měl větší možnost selekce, která by ukázala i jeho kvalitu. Dnes to není dost možné jelikož, člověk neví, co všechno holuba potkalo a také není jisté, zda dostal alespoň napít. Jen u svozu, který trvá někdy více hodin u prvních vložených holubů do dopravního prostředku je valký hendikep. Co se týče více chovatelů na jednom doletovým místě, by mělo být povoleno a k tomu by měl být vydán zápis. Můj osobní názor a zkušenost.
Tak teda jak dál
Autor: Jirásek Miloslav
Vloženo: 11.02.2020 15:53:30 (109.108.115.136 136.115.108.109.omegatech.cz)

Dobrý den pane Florian,nikde jsem nepsal že musí mít každý chovatel pozemek ,provozovat a závodit s holuby může každý dle svých možností,jsou chovatelé kteří měli holubníky na půdě např.Pan Josef Pokluda, který měl holubník v půdním prostoru v budově pekárny.Tento měl výborné holuby,též dobré výsledky.Tohoto chovatele jsem vždy obdivoval. Z podlahy jeho holubníku by se dalo i jíst. v České Třebové byly též dobří chovatelé kteří měli také holubníky na půdách,Pan Brůna,Václav Hájek atd.Pakliže nemáte kde chovat holuby to je pouze Váš problém,nic Vám přece nebrání zajít si ke kamarádovi a být při doletech,pokud vám kamarád dá prostor (půdní)pro chov PH.Můžete též u něj chovat i závodit, ovšem na své jméno a Svoji evidenci.Další rok si toto můžete vyměnit i s manželkou,nevím jeli to dobré přirovnání, fotbalisté snad také nehrají soutěže s manželkami.Každý sport musí mít jasná pravidla,která se musí dodržovat ,snad i v silničním provoze.
Tak teda jak dál
Autor: Jaroslav Dvořák
Vloženo: 11.02.2020 17:34:25 (188.75.191.15 188.75.191.15)

Jaroslav Dvořák:CHtěl bych jenom dodat že peněz bude dost velké množství neboť bylo odsouhlaseno že s pokladny budou převedena na účty jednotlivých OS.Jsou to peníze všech členů českomoravského svazu,co s nimi bude dál to se neví.
Tak teda jak dál
Autor: matuška stanislav
Vloženo: 11.02.2020 17:58:06 (85.93.188.248 ip-85-93-188-248.wscnet.cz)

Rozdat peníze do Oblastních spolků a pak členům, to je největší "rána", kterou náš svaz zažije. Nikomu z nás těch "pár peněz" nepomůže a svaz bude nahý v trní. Ale co. Půjdeme na pivo a večer bude po starostech i po financích. A samozřejmě také po starostech s tím, jak se budeme vyvíjet dál.
Tak teda jak dál
Autor: Váňa
Vloženo: 12.02.2020 09:08:53 (81.92.147.212 212.147.92.81.cpsnet.cz)

Jestli k tomuto dojde,nebo už (nedej Bože :-) ) došlo, tak se závodění stane zábavou pouze pro bohaté. To nechtíc navazuji na Standovu poslední větu.

vv
Tak teda jak dál
Autor: Trenz
Vloženo: 12.02.2020 10:13:46 (131.117.213.197 gw13-pha-stl-mmo-1.avonet.cz)

Ještě pár roků a fakt bude po starostech. Horší ale je nad kým ti bohatí budou vyhrávat!
Tak teda jak dál
Autor: Váňa
Vloženo: 12.02.2020 10:22:30 (81.92.147.212 212.147.92.81.cpsnet.cz)

Stačilo (stačí) málo. Hlasovat hlavou a je to, nebo není.

vv
Tak teda jak dál
Autor: Stanislav Bojko
Vloženo: 12.02.2020 11:25:55 (78.157.167.132 78-157-167-132.silesnet.net)

Tak teda jak dál, se stačí podívat na příspěvek Lubomíra Hapla na diskusi Chaos pokračuje. Je to o tom jak se dodržuje usnesení s Konferencí, také Stanov a Jednacího řádu. Tady je vidět, že režiséři si dělají, co chtějí a ovečky zvedají pracky, aby byli cool. Zase se poklepou po ramenech, jak jsou dobří.
Tak teda jak dál
Autor: Beran Josef
Vloženo: 12.02.2020 11:35:50 (85.163.101.35 85.163.101.35)

Tak nevím, proč by mělo ústředí disponovat větším majetkem, než je nutný. Přitom vím, že bez peněz dnes nic nejde (a možná i dříve). Vždyť veškerá zájmová činnost se odehrává v MS a trochu i v OS. Určitou finanční stabilitu je třeba zachovat na základě analýzy, co ústředí zajišťuje pro chovatele (členství v FCI, zajištění kroužků, garance CV aj.) Pokud neznám analýzu současného stavu a potřebu stability(finanční zázemí nutné pro chod Svazu a případné plány využití financi na...), jsem velmi opatrný mluvit o tom, že je to katastrofa a nebo naopak správný krok. Praxe ukazuje, že kde jsou nějaké prostředky(i finanční), najdou se chytráci, jak jim "utrhnout drápky".
Tak teda jak dál
Autor: Zdeněk Kvapil
Vloženo: 12.02.2020 18:16:45 (178.22.116.254 ip252-116-cust.sprintel.cz)

Vážení pánové,zřejmě nebyl nikdo z vás na konferenci ve Stříteži u Jihlavy. A nebo jste tam měli zástupce -delegáty z vašich OS a ti vás měli informovat.Byla odhlasována určitá částka na člena / dle seznamu členů OS z roku 2018/
Proč by měl ležet jen tak větší obnos na účtě ČMSCHPH.Bylo rozhodnuto,že fin.částky budou zaslány na OS.To jak s nimi OS naloží je pouze v kompetenci OS.
Tak teda jak dál
Autor: matuška stanislav
Vloženo: 12.02.2020 18:41:36 (85.93.188.248 ip-85-93-188-248.wscnet.cz)

O Stříteži samozřejmě vím. Také souhlasím s tím, že není třeba držet na kontě zbytečně vysoké částky. Ale ...

V předchozích diskusích bylo zmíněno, že by se mohla vydat kniha o historii vzniku našeho svazu. Podle mne velmi dobrá investice řízená z centra.

Na úrovni zemských sdruženích by se mohla dohodnout stavba vhodných přepravních kapacit pro dlouhé tratě. Ale to se nepovedlo před řadou let a nyní je to spíše ve fázi neuskutečnitelných snů.

Na úrovni OS to může krátkodobě pomoci, ale nic zásadního se tím nevyřeší. Pokud se částka rozdělí přímo mezi členy, pak platí to, co jsem napsal výše. Jeden večer u pivka a je po penězích. To sice není můj případ, ale asi takovou hodnotu ten podíl má.
Tak teda jak dál
Autor: Váňa
Vloženo: 12.02.2020 20:21:59 (178.77.200.241 nat-p13.jirivana.net)

Já jsem asi deformován manažérským prostředím, ale rozpouštět, třeba jen z části, kasu je určitě špatně. Finance se mají investovat a ne projídat. Ale teď už je to, jak vidím, stejně jen chytání kočky za ocas. :-)

vv
Tak teda jak dál
Autor: Jirásek Miloslav
Vloženo: 12.02.2020 22:20:09 (109.108.115.136 136.115.108.109.omegatech.cz)

Někdejší můj článek rozdělit na profesinoály CHPH a amatéry CHPH,to jsem to tehdy schytal od všech chovatelů.Bohatí profíci více závodů,kolik chtějí, když si to zaplatí,ti chudší evidence (40-50)ks a změnit pro ně ZŘ.Jř.Aby byla zachovaná regulérnost.V tomto je však největší problém, kdo bude dělat bohatším procenta,zřejmě sympatizující černé duše,tak asi takhle to já vidím.Nechme to jak to je, možná bude konec dobrý všechno dobré.Já bych to však tak černě neviděl,jsme všichni na stejné lodi.jak bohatší tak chudší ,záležet bude jestli většina CHPH,přistoupí ve všech místních spolcích k VŠESVAZOVÉMU REFERENDU.Budeme se hlavně bavit o evidencích, pakliže většina chovatelů přistoupí, měli by to všichni respektovat.Změny "které volají".Jak se k těmto problémům vyjádří nové vedení nebudeme předjímat.Zatím dělají všichni "mrtvého brouka".Dále se k tomuto nebudu vracet, stále bych se opakoval.
Finanční otázka,k této by se taktéž měli vyjádřit všechny MS!Nesmyslně všechny finanční prostředky likvidovat by bylo chybné,mohlo by se například uvažovat o zakoupení nového zobusu na dlouhé tratě.Na té potřebuji holubi největší možnou péči,snad by pro MS.CHPH postačily dva kvalitní přepravníky.Totéž by se mohlo uvažovat v ČS.CHPH. Tedy na střední i dlouhé tratě by měla být kvalitní přeprava,jsem přesvědčen že finanční problém by nebyl jak v MS.CHPH, tak v ČS. CHPH.
Tak teda jak dál
Autor: Zdeněk Adamík
Vloženo: 13.02.2020 12:01:03 (2a00:1028:96c7:acda:f50a:1e01:c2a6:a57c dynamic-2a00-1028-96c7-acda-f50a-1e01-c2a6-a57c.ipv6.broadband.iol.cz)

Jak dál? Tak páni předsedové OS, všichni očekáváme, že už se řádně připravujete na zítřejší Celostátní konferenci a:
1)anulujete část voleb z Moravské řídící konference
2)najdete a odstraníte chyby v návrhu staronových Svazových dokumentů, které máte snad od pondělí ve vašich mailech, abyste náhodou nevypdali jak...
3)realizujete a ukončíte disciplinární řízení s bývalým prezidentem s odpovídajícím trestem reagujícím na několikeré porušení Stanov
K tomu vám přejeme hodně sil a zdaru
Tak teda jak dál
Autor: Zdeněk Adamík
Vloženo: 13.02.2020 13:50:14 (2a00:1028:96c7:acda:f50a:1e01:c2a6:a57c dynamic-2a00-1028-96c7-acda-f50a-1e01-c2a6-a57c.ipv6.broadband.iol.cz)

Chybička se vloudila. Omlouvám se, ne zítřejší, ale sobotní. Řeším něco jiného a duchem jsem již v pátku. Sorry jako...
Tak teda jak dál
Autor: Benka Jaroslav
Vloženo: 13.02.2020 19:29:58 (78.98.172.14 adsl-dyn14.78-98-172.t-com.sk)

Časopis - je tu už Február 2020 .Ako je to s časopisom čo sme si preplatily v roku 2019.Zatiaľ nedošli ani peniaze ani časopis.Plati to čo je v uznesení nového výboru ???
Ďakujem.
Tak teda jak dál
Autor: Jaroslav Dvořák
Vloženo: 13.02.2020 20:52:15 (188.75.191.15 188.75.191.15)

Dvořák Jaroslav:Rospustit velký obnos peněz je podle mého velká chyba jak píše správně pan Vána ,správné investice,opět se rozhodlo jak se rozhodlo.I když nejsem žádný boháč a ani po tom netoužím,jenom přemýšlím než umřu jak vytvořit co nejrychleji chov na tratě kolem 1.000 km i delší. Snad zde takové tratě budou a právě z našich předků by si měli vzít příklad.Hlavně né s větrem do zad.
Tak teda jak dál
Autor: petr přívora
Vloženo: 13.02.2020 21:48:13 (93.93.33.1 cgn-01.mitranet.cz)

Pokud někteří lidé v určitém zájmovém společenství začínají přemýšlet více o penězích než o poslání společenství je třeba je vyměnit, protože není vyloučena možnost, že jejich zájem o peníze rozptýlí zájmy společenství. Být bankéř se zdá být lákavé, ale být holubář je ušlechtilé. LETU ZDAR.
Tak teda jak dál
Autor: Jirásek Miloslav
Vloženo: 14.02.2020 08:33:58 (109.108.115.136 136.115.108.109.omegatech.cz)

Jak dál:Také očekávám od pánů předsedů OS,některé důležité změny.
1)Ukončit disciplinární řízení s bývalým prezidentem. Jak bude uhrazena případná škoda,která vznikla (vznikla-li) přesunem z Ostravy do Brna, při konání Evropské výstavy.

2)Očekávám mimo jiné že dojde k doplnění ZŘ,§ 13,jak bude HONOROVÁN PRŮVODCE, který je důležitým členem při přepravě holubů na závody!Tato skutečnost by se snad měla vložit do ZŘ!

3)ČMS CHPH.STANOVY:§ 5 VZNIK ČLENSTVÍ-SYMPATIZUJÍCÍ člen CHPH,by snad neměl rozhodovat o počtu závodů a vypouštěcích směrech,při konferenci v návrzích každé OS.

4)ZÁPIS ZEMSKÉ KONFERENCE ČS CHPH-Tomáš Bouška předseda OS.PA,úprava ustanovení § 23 a § 24 Stanov-snížení počtu RK MS na 2 členy.
Dále byl přijat návrh na úpravu § 6,odstavec 2,ZŘ na snížení počtu chovatelů při zasazování holubů na závod z 5 na 4 chovatelé.Já se ptám, za 3-5 let to mohou být 3. Kam to spěje.

5)Bude se na této konferenci projednávat či navrhovat o znovu zavedení EVIDENCE,např.(50 ks.)?Která by přispěla k regulérnosti u všech závodů!!Dle předběžného posouzení by většina CHPH,tuto EVIDENCI uvítala.
Tak teda jak dál
Autor: Zdeněk Adamík
Vloženo: 14.02.2020 09:28:46 (2a00:1028:96c7:acda:61af:703e:b21d:52 dynamic-2a00-1028-96c7-acda-61af-703e-b21d-0052.ipv6.broadband.iol.cz)

V ČS CHPH je sdruženo 18 oblastních spolků s celkovým počtem 1.271 závodících chovatelů.
V MSS CHPH je sdruženo 14 oblastních spolků s celkovým počtem 1.327 závodících chovatelů.
Tak teda jak dál
Autor: Stanislav Bojko
Vloženo: 14.02.2020 09:36:49 (78.157.167.132 78-157-167-132.silesnet.net)

V loňském roce letělo v MMS 1312 chovatelů z toho se MARATONU zúčastnilo: Eindhoven 521 chov, Duisburg 562 chov, Knokke 417 chov, u ostatních dlouhých to nebylo o moc lepší. Proto by měl být utvořen MARATON klub. Už teď se musí kooperovat mezi OS aby byla splněna norma FCI. Tyto závody se počítají do mistrovství OS, tak je mistrovství neregulérní. Závody OS, mohly obsahovat jen 14 závodu na to by stačila soupiska 50 holubů. Tím pádem by ubylo různých spekulaci.
Průvodci by měli být proškoleni, jak z ošetřeni tak z vypuštěni holubů. Start by měl být dle možnosti kor u krátkých trati tak aby kamion stál dle možnosti kabinou řidiče proti větru aby holubi odletěly v jednom hejnu.
Holuby jsem vozil 4 sezony tak vím oč běží. Sice není to pravidlem ale většinou ano.
Tak teda jak dál
Autor: Zdeněk Adamík
Vloženo: 14.02.2020 10:28:44 (2a00:1028:96c7:acda:61af:703e:b21d:52 dynamic-2a00-1028-96c7-acda-61af-703e-b21d-0052.ipv6.broadband.iol.cz)

Mistrovství OS CHPH Třinec (49 závodících chovatelů, z toho 8 - 0 bodů.
Je nelogické znevažovat kooperace. A je zcela jedno o jaký typ tratí se jedná. Naopak, v některých případech je nutno nejen kooperovat, ale také oblasti slučovat.Ne DT, ale ekonomický hazard vás zničí.
Tak teda jak dál
Autor: Stanislav Bojko
Vloženo: 14.02.2020 11:18:38 (78.157.167.132 78-157-167-132.silesnet.net)

Neznevažuji kooperace, ale pouze poukazuji na dlouhé tratě, kde se počítají body z neregulérních závodu do mistrovství OS. Kdyby byl maraton klub tak by k tomu nedocházelo. Ty žiješ asi v oblacích a u Vás je vše OK. Jak jsi kdysi psal, že budou stejné ti, co nebudou mít body, ale nebudou přesvědčováni, aby nasadili na dlouhou trat, jen kvůli splněni limitu ze ZŘ. Nevím proč se bráníš maraton klubu asi patříš k tým kteří neholubaří jen z důchodu. Sice je to tvá zásluha, ale každý na to nemá. Musíš myslet, že i takoví jsou třeba bez nich by řada MS nebyla. Já poukazuji na nešvary ve více OS a ne jako Ty na OS Třinec. Ty holubaříš jen v OS Zlín, já holubařil ve třech OS tak mám stále styky a problémy jsou všude.Neřeš ekonomickou stránku OS T5inec.
Stando boužel jsem musel reagovat.
Tak teda jak dál
Autor: Vetecha Jiří
Vloženo: 14.02.2020 11:30:44 (37.48.56.166 37-48-56-166.nat.epc.tmcz.cz)

Pane Bojko, píšete, že průvodci by měli být proškoleni. Na to pamatuje veterinární zákon, kdy každý přepravce (průvodce) živých zvířat musí mít osvědčení opravňující ho k přepravě. Toto osvědčení vydává Ministerstvo zemědělství. Sám jsem holuby vozil, vím o čem mluvím. Já a další dva řidiči jsme museli projít třídenním kurzem zakončeným zkouškou na Střední veterinární škole v Hradci Králové. Na základě úspěšně zakončeného kurzu nám MZ vydalo mezinárodní osvědčení pro přepravu živých zvířat.
Za 7 let vožení holubů jsem se potkal s mnoha řidiči a viděl dost "ošetření" holubů včetně "regulérních" startů.
Hodně řidičů vůbec nevědělo, že nějaké osvědčení potřebují.

Tak teda jak dál
Autor: Stanislav Bojko
Vloženo: 14.02.2020 12:26:10 (78.157.167.132 78-157-167-132.silesnet.net)

Pane Vetecha, prozraďte podle jakého zákona Vás školili když žádný zákon o Poštovních holubech není. Jsou zákony obecné a to přeprava zvířat z Farmy na Farmu do 60 km a mezinárodní kde je zmíněna přeprava ptáku a ta zmiňuje jen, že ptáci kteří sedí na hřadech tak je musí mít, ptáci kteří nesedí tak musí mít, místo aby si mohli sednout. O holubech, kteří se musí vracel zpět letem není nikde zmínka. Pokud se mýlím tak mě poučte. Rád přijmu radu která pomůže holubům v přepravě.
Tak teda jak dál
Autor: Zdeněk Adamík
Vloženo: 14.02.2020 12:33:14 (2a00:1028:96c7:acda:61af:703e:b21d:52 dynamic-2a00-1028-96c7-acda-61af-703e-b21d-0052.ipv6.broadband.iol.cz)

No asi si nebudeme rozumět.
Ještě zcela nedávno jsem tu psal, že jsem závodil ve dvou Maraton klubech: v Českém, který byl dříve než MMC (průkazku ještě stále mám) a v Moravském. Vozil jsem holuby košovat někam ke Kolínu a lítal z Francie až do vzdálenosti 1244 km. 'Samozřejmě jsem prohrával s Pepíkem Vackem, který měl holuby třeba do 22,00 hod a já až na druhý den v poledne. Potom se to mým holubicím hodilo když jsem přešel do MMC. Znovu opakuji, že bych Maraton klub uvítal, ale nechtěj po mne abych ho v sedmdesáti letech zakládal, protože každý z nás dědků už tu zíta nemusí být, a to by bylo ode mne ale i od dalších podobného věku, nezodpovědné. Holubařím jen z důchodu, jiný příjem nemám. Na závody mám 52 vdovců (k nim 52 nezávodícíh vdov). K tomu jsem měl vloni na sedačkách 8 párů lesbických holubic. Třinec mě napadl proto, že Ty tam závodíš tak jsem se podíval jak to u Vás vypadá. Protože obvykle každý vychází obvykle ve svých úvahách z toho, kde momentálně holubaří.Doufám že to není zakázané.
Tak teda jak dál
Autor: Marek Hnilička
Vloženo: 14.02.2020 13:07:18 (213.226.205.14 205wadsl14.becolink.cz)

Znám jak p. Adamíka i p. Bojka. K jenomu i druhému mám úctu a respekt neb jsou starší a zkušenější jak já.
Školením na přepravu živých zvířat jsem si prošel, úspěšne zakončil a tedy vlastním "Osvědčení o způsobilosti pro řidiče a průvodce" dle čl.17, odst.2 nař. Rady ES č.1/2015
Tak jako každý zaměstnanec jsem na školení nastupoval s nechutí, každý si umíme sáhnout do svědomí, jak probíhala-jí školení BOZP, PO .... Odhadem 9 z 10 tam podřimuje, mne nevyjímaje.
Když se vrátím ke školení, bylo tam víc oborů v jednom školení - přeprava prasat, krav, koní, skotu, jeden tam byl z důvodu přepravy akvarijních rybiček, další přeprava ex. ptactva a já jediný - holuby. Osvědčení jsme obdrželi, tak že ted mohu přepravovat i ty koně....
Ano 3/4 školení se nás (holuby, rybičky a exoti) netýkaly, ale pro mě velice poučné. Nyní vím, že mě PČR může zastavit, ale nesmí kontrolovat "jak" vezu náklad a kolik je holubů v boxech, kdy a kde budu napájet. Veterinárn spáva zase může kontrolovat náklad, způsob přepravy, napájení, krmení, ale není oprávněna mě zastavit. Byla spousta věcí co mě zajímala na školení, tak jsem se ptal.
V tuto chvíli je jedno že mě neškolili ze zákona o PH, ale všeobecně o přepravě zvířat, kam PH patří.
Tak teda jak dál
Autor: Stanislav Bojko
Vloženo: 14.02.2020 14:22:02 (78.157.167.132 78-157-167-132.silesnet.net)

Já to vím už hezkou řadu let. Po návštěvách v Holandsku z porovnáním moji zkušenosti z přepravou holubů. Tenkrát nebyl určen počet holubů v boxech, ani doby napájeni, tak jsem o vlastní vůli u přepravy závodů z Maďarska, které se sváželo jeden den, 2. den se jelo a 3. den se startovalo. Napájel jsem holuby ráno po přejezdu Petržalky, potom za Budapeští a po třetí v místě startu, kde byla voda a krmení do rána. Po zkušenostech, které jsem získal v uvedeném Holandsku, jsem chtěl s holuby skončit. Manželka mě přesvědčila, ať to nedělám, že se to u nás také zlepší, bohužel jsem se spletl. Z tohoto důvodů neletím dlouhé tratě, utvrdilo mě video z ošetřeni holubů ze závodů Eindhoven 1. 7. 2017. Pokud se nezmění v dané situaci ZŘ tak s lítáním s holuby skončím úplně.
Tak teda jak dál
Autor: Marek Hnilička
Vloženo: 16.02.2020 21:13:02 (213.226.205.14 205wadsl14.becolink.cz)

Vozidlo přepravující zvířata - jakákoliv nad dobu 12hodin, musí být prohlédnuta na KVS a bude jim vydán certifikát. Tuším "T2" nebo tak nějak. Vím že pracovník KVS zkoumá způsob a možnosti krmení a napájení.
Nejsem si zcela jistý, zda-li při přepravě nad 12hodin musí být cesta, trasa a orientační doba napájení a krmení nahlášena. Vím, že je na to vydán formulář.
Jedna perlička, ikdyž se netýká holubů, ale koní. Jeden známý trenér byl potrestán v Itálii, za nesplnění "označení T2" přepravníku na koně, který byl zcela nový.....
Tak teda jak dál
Autor: Jirásek Miloslav
Vloženo: 16.02.2020 21:25:01 (109.108.115.136 136.115.108.109.omegatech.cz)

Páni chovatelé,já se domnívám pakliže je v ZŘ,že musí být od výjezdu zobusu při nasazování průvodce, tak tam prostě tento musí být! Z toho plyne že zodpovídá za přepravu všech nasazených holubů , tedy krmení,napájení tak jak ZŘ nařizuje.PRŮVODCE by neměl být jakým si podřízeným přepravci!Snad si toto uvědomí nové vedení ČMS.CHPH. Nechme se překvapit,jaké stanovisko zaujme prezídium Svazu.
Tak teda jak dál
Autor: Marek Hnilička
Vloženo: 17.02.2020 08:44:44 (213.226.205.14 205wadsl14.becolink.cz)

Pane Jirásku dovolím si vám oponovat. U tkzv. "nekoňovitých" a nehledejte v tom spojitost s holuby, musí být při přepravě průvodce, který nemusí být řidič. Při přepravě "koňovitých", musí mít školení k přepravě vždy osoba, která řídí. Pokud vím, tak vždy jezdí dva řidiči. Nevidím jedinný problém, když oba dva absolvují školení na přepravu živých zvířat. V případě vašeho návrhu, že by neměl být průvodce podřízený řidiči se může doprava jen zdražit. Při výdělečné činnosti a u jízní soupravy nad 3,5t, musí být tachograf, když ne v CZ, tak v DV zcela určitě. Dva řidiči se střídají a při přestávkách se starají i o holuby. Při vašem návrhu by ridiči odpočívali a o holuby by se starala další - 3-tí osoba. Některá nákladní vozidla, mají kabinu jen pro dvě osoby.
Tak teda jak dál
Autor: Martin Němec
Vloženo: 17.02.2020 09:56:28 (188.92.8.174 router-tp-retenice.speednet.cz)

Dobrý den pane Jirásku! Dlouho jsem váhal, jestli mám na nějaké Vaše názory zareagovat a skutečně se mi nechtělo, ale již musím. Nejprve bych Vám rád sdělil jednu věc a to tu, že nepíšete články, ale příspěvky do diskusního fóra. Forma a ani obsah Vašich příspěvků nemá s článkem, např. v novinách vůbec nic společného. Takže žádné články prosím. A nyní můj dotaz. Jak a jakým dopravním prostředkem pojede ten Váš průvodce? Aby to bylo levnější, tak pojede za vlekem na mopedu, nebo starou oktávií 1.9 TDI se spotřebou 5,5l, nebo si sedne druhému řidiči na klín, nebo bude ležet ve spací kabině, či ho dáte do nástavby ať si tam lehne do uličky? Dále by mne zajímalo, kdo ho bude platit a z čeho, nebo mu chcete dát 500,- Kč a že může být šťastný, že je za dva dny na cestách dostal? Prosím o fundovanou odpověď, ne prosím směrem k verlybám, respektive lépe k velrybám, děkuji předem!
Tak teda jak dál
Autor: Stanislav Bojko
Vloženo: 17.02.2020 12:00:11 (78.157.167.132 78-157-167-132.silesnet.net)

Asi tak, tato diskuse začíná směřovat někde jinde než by měla.
Já stále upozorňuji na dvě špatné věci, které si mnozí vysvětluji po svém, a to.

§ 13 Přeprava holubů na závod
Přeprava se řídí ustanoveními ZŘ a pokyny pořadatele závodu.
2. Maximální přepravní kapacita boxu je dána doporučeným minimem půdorysné plochy na jednoho holuba a doporučenou minimální vnitřní výškou přepravního boxu 23 cm. Při transportu přes jednu noc činí 300 cm2 /1 holuba (holoubata 280 cm2) Při transportu přes dvě noci činí 340 cm2/1 holuba. Doporučenou kapacitu, změnit na tvrdou normu!!!!
b. Pravidelné napájeni a krmeni holubů po celou dobu přepravy, nejméně po 6ti hodinách.
Počet napájení a krmení je určen délkou přepravy na závod a klimatickými podmínkami. Jak mě bylo sděleno prezidiem, tak začátek napájení začíná prvním vložením holubů do přepravního prostředku a ne jak to probíhá. Kolikrát se píše tam a tam a potom po dojezdu na start. Napájeni dokumentovat a také stát nejméně 1 hod. Napájeni není polité dno napáječky jelikož holub potřebuje nejméně 2 cm vody aby se napil, jinak s vodou srká vzduch.
Dále jsem se od různých diskutérů ještě nedozvěděl, dle jakého zákona byli školeni na přepravu holubů. Když zákon o přepravě holubů není, je jen všeobecný jak jsem popsal výše. Potom se divíme, že v městech je plno holubů a obyvatele mají holuby za létající krysy. Byl jsem v Německu a Holandsku, tam ve městě není vidět žádné holuby. Možná nějaká výjimka pár kousku se najde ale na takové hejna jako u nás. Pak se divíme, že Sokolníci z toho těží a mají podporu obyvatel.

Tak teda jak dál
Autor: Zdeněk Adamík
Vloženo: 17.02.2020 15:27:08 (2a00:1028:96c7:acda:4950:a2f4:91ba:81e5 dynamic-2a00-1028-96c7-acda-4950-a2f4-91ba-81e5.ipv6.broadband.iol.cz)

Naprosto souhlasím s tím aby se "DOPORUČENO" ZMĚNILO NA POVINNOST. Doporučeno je v ZŘ tuším od roku 2002. Tehdy jsme o tom diskutovali zda-li to dát "NA TVRDO" nebo podmíněně, já byl toho názoru, že bychom to měli dát hned natvrdo i při vědomí toho, že tehdy to nesplňvaly 2/3 zoobusů či nástaveb. S tím, že bychom to při kontrolách 5 let tolerovali, tak aby se Oblasti na to mohly připravit. A také jsem argumentoval tím, že česká povaha co nemá nařízeno na to se vykašle.
Už uplynulo cca 18 let, což je myslím dostatečná doba na to aby bylo všechno OK. Je ovšem potřeba vzít na vědomí, že je myšleno od povrchu roštu (světlá výška 23 cm). Tak je to třeba specifikovat i v ZŘ, aby si to ti tzv. "o.ebávači zase nevysvětlovali jak se jim to hodí a nadále nevychovávali hrbáče už od mláďat.
Tak teda jak dál
Autor: Jirásek Miloslav
Vloženo: 17.02.2020 19:29:46 (109.108.115.136 136.115.108.109.omegatech.cz)

Dobrý den pane Hnilička a pane Němec.Pakliže je v ZŘ,§ 13-PŘEPRAVA HOLUBŮ NA ZÁVOD,čl.4)odstavec a)-Přečtěte si důkladně tento § 13.
Pořadatel závodu při přepravě holubů zodpovídá za:
a)
B)
C)!!
D
Toto ustanovení ZŘ,SE V OS.PA se nedodržuje. Jak je to s dodržováním tohoto § 13,u jiných OS to nemohu posoudit.
Proč v tomto § 13 někdo pozapoměl,na tento problém jsem upozorňoval i pana Adamíka.
Přepravce v OS.PA,je začleněn v ČMS-a to ve Vysokém Mýtě.Domnívám se proto že by měl tento ,dodržovat ZŘ a celý obsah § 13.
Že se prodraží každému chovateli závodní sezóna,hlavně při dvojzávodech o tom není pochyb.Tento problém já nebudu řešit od toho je vedení ČMS.CHPH. Pakliže najdete v ZŘ.-JŘ.- STANOVA, zmíňku o výši mzdy pro průvodce tak mi o tomto dejte vědět,já jsem dosud nenašel relevantní zákon či § který by toto objasnil.
Každý neb většina přepravců má snad místo ve svém zobusu pro dva pasažéry tedy na jednoho průvodce.Nikdo Vám však nebude bránit za tímto zobusem jet mopedem či starou oktávií TDI jak uvádíte .Odpověď vám však musí dát k tomuto fundovaná oprávněná osoba,která tvořila ZŘ.
Tak teda jak dál
Autor: Marek Hnilička
Vloženo: 17.02.2020 20:57:48 (213.226.205.14 205wadsl14.becolink.cz)

Pane Jirásku, tak ještě jednou a pomaleji.
Dosti aut do 7,5t, přepravující PH mají jen dvě sedadla - pro řidiče a spolucestujícího. Doufám, že je to doposud pochopitelné i v České Třebové. Takže máme místo na jednoho řidiče a jednoho průvodce. Jeden řidič jedoucí na kolečko nebo již nyní na téměř neočůratelnou kartu řidiče není schopen současného svozu a transportu na místo startu. V současné době tedy jezdí dva řidiči. Stále to stačíte všechno pobírat?
Jeden z řidičů má platné školení na přepravu živých zvířat. Tento řidič bude mít dvě funkce - záložní řidič a průvodce. Ten druhý řidič bude třeba velitel vozu. Oba dva jsou placeni tak jak si to vyjednají a sepíší smlouvu se zákazníkem - např. s OS. Jestli to bude sazba za kilometr a jak se pak podělí nebo to bude jinak, může být mě i vám jedno. Pokud se vám něco na vozíku nelíbí, tak to sepište a podejte návrh na zlepšení. Vozík, který haníte a nazýváte pojízdnou udírnou na kolech jezdí jak v OS Pardubice, ale i OS Východočeská, kam vás nevzali. V současné době ho budou používat i další 3 OS na západě ČR.
Tak teda jak dál
Autor: Stanislav Bojko
Vloženo: 17.02.2020 21:24:48 (78.157.167.132 78-157-167-132.silesnet.net)

Asi těžko někdo pochopí, oč jde. Když pojedou 2 řidiči tak není problém, aby nenapojili. Vždyť ten kdo jezdi a rozváži potraviny také musí vykládat, nemá žádného “ poskoka aby to dělal za něho“ Nevím jak je to s vozikami když se holubi napojí, zda jdou vylít napáječky nebo se to rzšplichtá mezi holuby. Nebo potom vyřešit aby jeden řidič udělal svoz a druhý pokračoval v cestě.
Tak teda jak dál
Autor: Marek Hnilička
Vloženo: 17.02.2020 21:53:25 (213.226.205.14 205wadsl14.becolink.cz)

Pane Bojko, oba dva víme, že ty dva řidiči jsou normální a vodu vylijí před další jízdou. Vše by bylo vidět následující týden na přilepených papírech pod rošty.

Jméno

Email

Reagovat

Kolik je šest plus pět?

Odesláním příspěvku souhlasíte s následujícími pravidly:
  • Diskutující nesmí zveřejňovat příspěvky, které jakýmkoliv způsobem porušují zákony ČR či propagují nezákonné činnosti.
  • Komentáře a diskusní fóra slouží ke svobodné výměně názorů či vyjádření názoru na dané téma.
  • Diskutující nesmí zastrašovat nebo vyhrožovat násilím jednotlivci či skupinám lidí.
  • Stejně tak nesmí propagovat národnostní, rasovou, náboženskou či jinou nesnášenlivost nebo diskriminaci určité skupiny právě kvůli příslušnosti k národu, rase nebo náboženství.
  • Do komentářů a diskusních fór nepatří vulgarismy, urážky, pomluvy nebo obscénnosti.
  • Do komentářů a diskusních fór je zakázáno vkládat reklamy, spam ani jinou formu propagace komerčních aktivit.
  • Do komentářů není povoleno vkládat odkazy na stránky s nelegálním obsahem nebo obsahem legálním, ale nesouvisejícím s tématem diskuze.
  • Diskutující musí respektovat soukromí jiných lidí, a proto je zakázáno zveřejňovat soukromé údaje o jiných osobách - např. jejich telefonní čísla, plné adresy apod.
  • Diskutující nesmí opakovaně vkládat do komentářů nebo diskusních fór příspěvky se stejným obsahem.
  • Diskutující se nesmí vydávat za někoho jiného.
  • Jakékoliv příspěvky účastníků vložené do diskuzí vyjadřují výhradně jejich názory a stanoviska a provozovatel serveru nenese za příspěvky účastníků žádnou odpovědnost.
Pokud diskutující poruší ve svém příspěvku tato pravidla, pak je majitel fóra oprávněn takové příspěvky smazat.