KNOKKE 2019
Autor: Stanislav Matuška
Vloženo: 05.03.2020 14:32:45 (85.93.188.248 ip-85-93-188-248.wscnet.cz)

Autor: Svoboda Jan
Vloženo: 03.03.2020 14:37:00 (85.71.74.191 191.74.broadband4.iol.cz)

Nic jiného tu nečtu,než jak potrestat
exprezidenta.Nejraději by ho tu někteří ukamenovali.Ale co takhle startéry kteří nám vypustí holuby do sra....ček.Už někoho za to potrestali,nebo ukamenovali.Nejlepší je z něho udělat prezidenta.Taky trest...


Autor: Stanislav Matuška
Vloženo: 03.03.2020 15:06:03 (85.93.188.248 ip-85-93-188-248.wscnet.cz)

Pane Svobodo,
bývalý pan prezident toho neudělal skutečně mnoho a způsobil celému svazu nemalé problémy a velké škody. Mluvím za sebe a nebudu vše znovu opakovat. Stačí si přečíst příspěvky.

K velmi nepodařenému startu holubů jsem také uveřejnil pod svým jménem řadu příspěvků, ve kterých jsem porovnával start a následný průběh pod vedením pana Filipiho. Tehdy se podávaly demise a reakce byly velmi ostré. Já jsem se pana Filipiho zastal. Závod dopadl velmi dobře.

Rok poté se závod, jemně řečeno nepodařil a přes řadu výzev se ani jeden zodpovědný funkcionář neozval. Ani se neomluvil!!! A to jsem se pokoušel apelovat jako na chlapa. Nic, nic, nic!

Ale dnes jsou bývalí kritizovaní a jejich kritici v jednom houfu a všichni se spolu kamarádí. Pan Filipi již není darebák, je to perspektivní funkcionář. Všechno je zase růžové a bez mráčku. Že jde o faleš? Koho to zajímá!


Autor: Stanislav Bojko
Vloženo: 03.03.2020 19:05:32 (78.157.167.132 78-157-167-132.silesnet.net)

Kdysi jsem viděl film Titanik, loď se potápěla na palubě se tančilo. Hodně mě to připomíná dnešní stav našeho koníčku.


Autor: Svoboda Jan
Vloženo: 04.03.2020 10:35:36 (85.71.74.191 191.74.broadband4.iol.cz)

Já se Filipiho nezastávám a tky si nemyslím,že je darebák.Moje doměnka je,že měl kolem sebe špatné lidi,kterým slepě věřil.A k tomu vypuštění byla to katastrofa, psal tu někdo o potrestání konkrétní osoby ,tak že příště padni komu padni...


Autor: Stanislav Matuška
Vloženo: 04.03.2020 11:49:36 (85.93.188.248 ip-85-93-188-248.wscnet.cz)

Tak by to mělo být: "Padni komu padni." Ale není tomu tak, bohužel. Jak to asi vypadá ve vysoké politice ... ?


Autor: Zdeněk Adamík
Vloženo: 04.03.2020 11:53:51 (2a00:1028:96c7:acda:e87c:5425:fcc1:c986 dynamic-2a00-1028-96c7-acda-e87c-5425-fcc1-c986.ipv6.broadband.iol.cz)

Nechci si hrát na chytrého, ale podle mne daleko větší vliv na špatný výsledek toho závodu (Knokke)mělo pojízdné krematorium, které tam závodníky vezlo. Já sám jsem mělpřihlášených 10 ks které jsem na košování do svozného uzlu v Holešově i vezlo po prohlídce kabiny s boxy a neochotě řidiče mi ukázat jak budou holuby napájet a jak se napijí z jedné strany kde byla 6 cm zábrana tudíž napáječky "utopené", a nebyli ochoten nebo schopen mi říci kapacitu zásobníků na vodu a to už jsem se ani neptal, kdy byly naposledy čistěny a desinfikován, jsem vzal nezkušené závodníky z druhé poloviny nominace domů a z těch pěti mezi kterými byli holubi se třemi dvěma a jedním Oostende v tom 1. ESO OS kat. "E" a 3. kat. "C" mi přilétl jeden ten nejméně zkušený. Takže uznávám že start měl také svůj podíl, ale větší podíl měl ten kdo takový dopravní prostředek na tento závod v daném počasí nabídl a zejména pak druhý (druzí) který (kteří) ho pro závod schválili. Ještě jsem zapomněl onen řidič mi tvrdil že na to nemá čs jelilkož už má dvě hodiny sekeru a divil se který bl.ec udělal takový nemožný rozpis svozu. No já to nebyl a jako zákazníka mě to ani nemusí zajímat. Na co mám právo se ptát to jsem už uvedl.


Autor: z.teichl
Vloženo: 04.03.2020 13:30:47 (185.195.226.50 rez-185-195-226-50.xgbe.cz)

Můžu se zeptat, kdo provozuje to " pojízdné krematorium ", aby náhodou nepřijelo taky k nám.
Děkuji.


Autor: Stanislav Matuška
Vloženo: 04.03.2020 13:31:41 (85.93.188.248 ip-85-93-188-248.wscnet.cz)

Zdeňku,
to se "řešilo" na jiné diskusi. Platí, co jsem řekl. Nikdo se ani náhodou neomluvil ani to nevysvětlil. Nikdo nepodával demise, nikdo neprotestoval. Tímto se nyní zastávám bývalého presidenta.

Zde se "řešilo" ne-potrestání pana Filipiho. Ale dnes spolu všichni kamarádí, takže je všechno O.K. a navíc byl vytvořen klid na práci...


Autor: Zdeněk Adamík
Vloženo: 04.03.2020 17:11:16 (2a00:1028:96c7:acda:e87c:5425:fcc1:c986 dynamic-2a00-1028-96c7-acda-e87c-5425-fcc1-c986.ipv6.broadband.iol.cz)

Samozřejmě že vím že se to řešilo na jiné diskuzi, ale nechtěl jsem aby se vše nahrnulo jen na startéra když holubi přijeli na místo startu v takovém stavu, že hlášení o zaletěných přicházela z Belgie a NL druhý den po startu. Myslíš že byli tak špatně připravení? Já ne. Jinak je to auto KaO.


Autor: Ing.Stan.Matuška (registrovaný)
Vloženo: 05.03.2020 08:22:04 (85.93.188.248 ip-85-93-188-248.wscnet.cz)

Zde není diskuse o autu. Proto jsem smazal anonymního Tomase a odpověď pana Adamíka, stejně tak, jako z.teichla.


Autor: Zdeněk Adamík
Vloženo: 05.03.2020 10:40:57 (2a00:1028:96c7:acda:ccaf:48d2:6f81:6c6b dynamic-2a00-1028-96c7-acda-ccaf-48d2-6f81-6c6b.ipv6.broadband.iol.cz)

Stando pořádně si přečti kdo převedl část diskuze na Knokke 2019. Já to určitě nebyl jen jsem reagoval podle mne na zčásti nespravedlivé nařčení startéra. "Viníků" neúspěchu bylo mnohem více. A pokud takto bude pokračovat "organizace SDT" bude to patrně stejné. Ještě že ztrát na závodech KT ST je mnohem více. Jen ty patrně tolik nebolí.


Autor: Svoboda Jan
Vloženo: 05.03.2020 12:58:12 (85.71.74.191 191.74.broadband4.iol.cz)

Pane Adamíku,mohl jste mě pojmenovat já se za své jméno a názory nestydím.Pouze jsem chtěl poukázat na to,že se má měřit všem stejným metrem.Možná,že to pan Matuška taky vymaže,ale nedá my se zmínit,že jste viníkem i Vy.Proč no proto,že jste taky nasadil a dobře jste věděl do čeho.


Autor: Zdeněk Adamík
Vloženo: 05.03.2020 13:26:46 (2a00:1028:96c7:acda:ccaf:48d2:6f81:6c6b dynamic-2a00-1028-96c7-acda-ccaf-48d2-6f81-6c6b.ipv6.broadband.iol.cz)

Je mi líto že jsem zavinil možnou ztrátu vašich holubů. Jen tak na okraj, já, stejně jako ostatní, jsem si zaplatil za kvallitní službu, která se nekonala.
Mimochodem z textu mé reakce se dalo lehce odvodit komu byla adresována i když možná i dalším zainteresovaným, tak nevím proč bych měl jmenovat jednotlivce.
A nakonec naposled: chtěl jsem jen naznačit, že nemám rád když se vše svede jen na jednotlivce tedy STARTÉRA MSS CHPH. Těch okolností neúspěchu bylo mnohem více, a to už od výběru dopravce. Jaké byly podmínky výběrového řízení? Byly splněny? Proč se nedělají v dostatečném předstihu? Proběhly či probíhají na letošní sezonu? A s jakými výsledky?
Zkušeností za ta léta je dostatek, bohužel většinou negativních. Buď to ŘV MSS neumí nebo? Nebo opět platí co tu uvedl pan Bojko: co jsme si zvolili...Zatím je předčasné hodnotit. Já věřím, že se situace zlepší a závody dopadnou dobře.
KNOKKE 2019
Autor: Stanislav Matuška
Vloženo: 05.03.2020 14:37:43 (85.93.188.248 ip-85-93-188-248.wscnet.cz)

Nyní jsem převedl diskusi o závodu Knokke 2019 do tohoto oddílu a zde nebudu nic mazat, co se závodu Knokke týče. Pan Adamík reagoval a musel odpovědět. Já proti tomu nic neměl. Kdyby dotaz padl tady, nic by se nemazalo.

Ale chci se pokusit, aby se příští diskuse nerozplývaly a neodpoutávaly od tématu. Vždyť lze kdykoliv založit nové téma a na něm argumentovat.
KNOKKE 2019
Autor: Zdeněk Adamík
Vloženo: 05.03.2020 16:02:38 (2a00:1028:96c7:acda:ccaf:48d2:6f81:6c6b dynamic-2a00-1028-96c7-acda-ccaf-48d2-6f81-6c6b.ipv6.broadband.iol.cz)

Máš pravdu. Dobrá práce.
KNOKKE 2019
Autor: Pavel Skokan
Vloženo: 05.03.2020 16:45:10 (2001:1ae9:308:4600:9c48:99c7:168c:c6ec 2001-1ae9-0308-4600-9c48-99c7-168c-c6ec.ip6.tmcz.cz)

Již jsem slyšel že Knokke je údajně tradice či co. Proč se tato tradice stále opakuje s podobně stejně tragikomickými výsledky co se týká ztrát. A pak že upadá zájem ho letět. Již tady někdo psal udělat ráznou změnu letět klidně 1200km ale jih Německa nebo ať Moravaci navrhnou Francii. Zakusme to a uvidíte že tato zmněna bude k lepšímu...pokud budou v létě 35°C Jížní silné větry nebo doprotivky JV tak to bude zase vražedné a polovina opět padne naší stále se opakující chybou a furt dokola v červenci 2020 se tady budou všichni ptát co se zase udělalo špatně rok co rok??. Změnu klimatu nezastavíte a neovlivníte ale změnu směru vypouštěcích míst. Je březen nevím zdali to technický je možné změnit místo a startéra a není co řešit. Myslím že to možné je pokud by padaly trakaře na místě startu 2 nebo 3 dny závod by se krátil a pouštělo by se blíž za účasti jiného startéra přece. Toť vše Letu Zdar
KNOKKE 2019
Autor: Zdeněk Adamík
Vloženo: 05.03.2020 17:54:15 (2a00:1028:96c7:acda:ccaf:48d2:6f81:6c6b dynamic-2a00-1028-96c7-acda-ccaf-48d2-6f81-6c6b.ipv6.broadband.iol.cz)

Možné je všechno, ZP schvaluje Moravská konference a ta je, pokud mám správné informace 20.03. Tudíž dost času zjistit elektronicky zda-li je po takovém typu závodu poptávka. Trochu složitější je vyřizování startů protože ve Francii to nespadá do kompetence Svazu, ale pokud se nepletu, příslušného ministerstva. No a také je tam výhrada možné fyzické veterinární kontroly na hranicích Francie s odběrem vzorků. Ale neznám případ, že by se tak někomu z ČR stalo. Němci, kteří odtud závodí častěji to prý snad už zažili (bez záruky - informace z druhé ruky).
KNOKKE 2019
Autor: Václav Čejka
Vloženo: 05.03.2020 20:39:34 (2a00:1028:919d:3372:dc63:79cf:2fd9:acf dynamic-2a00-1028-919d-3372-dc63-79cf-2fd9-0acf.ipv6.broadband.iol.cz)

Knokke 2019 od začátku špatně, letos to nevidím lépe. O době nasazování jsme se ve Vysočině dozvěděli v sobotu, a to fakt, že se nasazuje již ve čtvrtek ráno, tj. 5 dní před vlastním nasazením, to je problém, nahlásit další dovolenou v pondělí na čtvrtek, ovšem mnohdy nereálné, v pátek nasazujeme ráno na 500, takže také dovolená, ovšem hlášena již v březnu, proto bez komplikací, další den dovolený ovšem u někoho nemožný. Harmonogram přepravy a ošetřování jsme žádný předem nedostali, na den svozu hlásily přes 35 stupnů, v autě daleko více, hrůza. Od úterý bylo jasný, že vypuštění holubů bude možný, až v pondělí ( v německu a u nás vrcholila tropická fronta s vysokýma teplotama a silnými průtržema, v zemích beneluxu byla od pátku tzv. arktická fronta s teplotou cca 15 - 17 stupňů a silný deště a vítr), proto jsem doufal v posunutí nasazování na pátek či sobotu, nestalo se, moravský holuby jsou tvrdší, ty to údajně zvládnou. Moji ne, já bohužel neměl čas a nenašel ani odvahu, tak jako dlouholetý bývalý milovník DT a maratonů jsem neletěl. Jsem rád (když jsem viděl čím a jak se to vezlo, a že to bylo mezi tyto 2 fronty opravdu vypuštěno), že mám holuby doma, ale zároveň mě hodně mrzí, že jsem nemohl změřit síly v závodě, který by byl regulérní pro všechny, a který jsem si zaplatil. Na letošní rok nevidím změnu k lepšímu, do 15.3. máme v OS nahlásit počty holubů na DT, ale dodnes nevíme, jaké závody se v Moravě vůbec poletí, kdo to poveze, jakým vozidlem, po kolika budou nacpaný boxy, harmonogram svozu, přepravy a hlavně ošetřování, kdo bude startovat a v kolik hodin (ráno, dopoledne, či odpoledne?), postup při nemožnosti startu - čekání, přesunutí jinam, atd. To jsou ty nejzákladnější a samozřejmé otázky. Bohužel zatím to funguje tak, že nahlas počty, zaplať a potom se možná dozvíš, alespoň část informací, třeba kdy se košuje. Nevím proč by tyto informace nemohli být veřejně přístupné na stránkách svazu - pro všechny účastníky závodu, například od března, či dubna a podle toho se každý rozhodne co nasadí a zaplatí. Já se nemám rozhodovat o tom, zda lze nasadit a uskutečnit závod, nebo ne. Já musím věřit, že vše bude provedeno 100%, a že zaplacená služba bude provedena, tak jak má být. Až potom začnou ubývat počty holubů nasazovaných na tyto tratě. S pozdravem Letu zdar. V.Č
KNOKKE 2019
Autor: Stanislav Bojko
Vloženo: 06.03.2020 11:37:32 (78.157.167.132 78-157-167-132.silesnet.net)

Svozy na dlouhé tratě jsou dost velký problém. Trochu jsem spočítal svoz 14 OS, který činí cca 575km. 11 hod jízdy, nakládka po 0.15 hod x 14 je 3.30 hod. Ještě k tomu napájeni co 6 hodin od prvního vložení holubů do přepravního prostředku to je další 2 hodiny. Takže suma sumárum to vychází na 16.30 hodin celý svoz. Potom se nedivte, že to dopadá tak jak to je. Něco jiného by bylo, kdyby byly utvořeny jen pásmové svozové místa, kde by se holubi napojili. Pokud svozy budou pokračovat jak dosud, že se holubi nepájí až druhý den ráno tak, za pár roků nebudou třeba vůbec takové diskuse. Něco podobného jsou svozy na pásmové závody, když se sváži holubi. První holubi vložení do auta mají kolikrát hendikep 4 až 6 hodin vůči posledním vloženým a to samé se děje v OS. Potom se divíme různým mistrům, jak jim to super letí, když většinou dávají holubi do přepravního prostředku jako poslední. A o napojení si holubi mohou jen zdát.
U pásmových závodu je většinou napsáno: nepájí se na posledním sběrným místě a potom po dojezdu na místo startu. Jenže na místo startu se holubi nedostanou dříve jak za 10 až 12 hodin.
KNOKKE 2019
Autor: Beran Josef
Vloženo: 06.03.2020 12:40:35 (85.163.101.35 85.163.101.35)

Tak nějak se pokusím ohlédnout...Je dobře, že se každý snaží, aby..., ale. Všechny nářky mají společného jmenovatele. Lidský činitel. A jak jsem již několikrát uváděl, je nedostatek schopných a ochotných chovatelů, kteří na sebe vezmou odpovědnost. Většinou, pokud se nechají "ukecat" do funkce, spoléhají na jednoho, či dva, kteří jsou "tahouny" celé OS, zemského sdružení, či celého svazu. A to je systémově špatně. Z toho pak vyjde, že ti "tahouni" jsou přetíženi tak, že dělají chyby. A ke svozům a závodům na DT. Troufám si říci, že dnes již aktivně nezávodí ti, kteří nasazovali do vlaků na Bělehrad, Constanci, či Bukurešť a Minsk. Takže tehdáž bylo při přepravě poměrně skromné krmení (mnohdy do podestýlky) a napájení. Startovalo se podle počasí v místě vypuštění s ohledem na rezervovaný termín přepravy košů zpět. A holubi dolétávali domů i několik dní. Každý si vážil toho svého prvního a pak teprve koukal na konkurenci. Někdy se zdařilo i zvítězit (v Kraji či jenom v místě). A všichni se bavili a nepřepočítávali vše na peníze...Tenkrát byli funkcionáři skutečnými osobnostmi, alespoň u nás v kraji tomu tak bylo a každý se většinou snažil, aby jim pomohl. Dnes??? Jiná doba, jiný mrav a podle mne již i jiný koníček. Nevím, zda mi moje zdravotní potíže, které vedly k ukončení chovu, vlastně nenastolili určitý "klid" a možnost jen sledovat výsledky a případně dolety u kamarádů a ne se podílet na (ne)organizaci svazového života. Je mi smutno z některých příspěvků a musím obdivovat ty funkcionáře, kteří dělají něco pro druhé a riskují tak nevybíravé útoky na svoji osobu. Snad bude lépe.
KNOKKE 2019
Autor: Martin Němec
Vloženo: 06.03.2020 19:55:58 (89.176.27.35 ip-89-176-27-35.net.upcbroadband.cz)

jo012810 napsal(a):
Viděl jsem je naživo na výstavě a....

A kde jste je viděl na výstavě když jsem několik roků nevystavoval.A jak byli teda posouzeni jako pštrosi nebo modeny?Nějak mi chybí fotky vašich šampionů?Máte li vůbec nějaké....

Citace z jiné diskuse, kde se pan Beran realizuje.

To je mimo téma pro pana Berana. To on cihlu nevezme do ruky, ale odborník je to na slovo vzatý - doma ani brko, ale kritik výborný, že pane kolego?
KNOKKE 2019
Autor: Milan Heglas ml.
Vloženo: 07.03.2020 14:08:29 (89.24.45.101 89-24-45-101.nat.epc.tmcz.cz)

Omlouvám se za angličtinu, ale nemám čas na překlad... Je možno použít google překladač (odkaz 1), do kterého si potom zkopírujete ty další odkazy (2,3,4,...po jednom !).
Odkaz 1:

https://translate.google.cz/?hl=cs

Odkaz 2:

http://www.stevenvanbreemen.nl/?Hints_2_Win:Modern_Pigeon_Transport_%26amp%3B_Facilities

Odkaz 3:

http://forum.pigeonbasics.com/topic/64925-transportation-of-racing-pigeons/

Odkaz 4:

https://helpwildlife.co.uk/resources/pigeon-racing-ethics/
KNOKKE 2019
Autor: Pavel Skokan
Vloženo: 09.03.2020 21:15:55 (2001:1ae9:308:4600:d578:2fee:ddd0:e677 2001-1ae9-0308-4600-d578-2fee-ddd0-e677.ip6.tmcz.cz)

Ok sláva tak konečně překlady zkušeností západních chovatelů k nám z východu tedy již taky dorazily tak abychom si s toho vzali ponaučení čeho se vyvarovat a nedělat zbytečné chyby. Ovšem téma znělo KNOKKE letět nebo zatraktivnit DT jiným směrem? Návrhy již nějaké padly Moravská konference se blíží máte šanci.
KNOKKE 2019
Autor: Pavel Skokan
Vloženo: 13.03.2020 11:18:43 (85.93.188.248 ip-85-93-188-248.wscnet.cz)

Autor: Pavel Skokan
Vloženo: 13.03.2020 08:18:36 (2001:1ae9:308:4600:3071:7b9d:645a:bd 2001-1ae9-0308-4600-3071-7b9d-645a-00bd.ip6.tmcz.cz)

Moc smysluplných příspěvků minule jak je vidět tudíž i nápadů ze z řad chovatelské veřejnosti jak řešit DT hlavně nejdelší KNOKKE je směr vypouštěcích míst jižnějším směrem to je můj názor. Všimněte si na na už bych řekl téměř celoroční zesilující hlavně J až JZ vichry. To také svědčí i klesajícím zájmu o tuto kategorii jelikož je to do této doby pořád stejné. Vildo něco na tom pravdy je tak tady to máte na stole hotové a zaplaťte. Určité oblasti hlavně OS máji přece právo se vyjádřit a zvolit odhlasovat si co by chtěly letět a většina rozhodne. Chlapi přemýšlejte ...
KNOKKE 2019
Autor: Zdeněk Adamík
Vloženo: 13.03.2020 11:27:10 (2a00:1028:96c7:acda:dcca:a2cc:167e:dc1a dynamic-2a00-1028-96c7-acda-dcca-a2cc-167e-dc1a.ipv6.broadband.iol.cz)

Nemusíte nás nabádat k přemýšlení. V takovém případě, když přemýšlíte, by nás zajímalo stanovisko vašeho MS.
Stanovisko našeho MS Zlín, cituji ze zápisu z ČS z 22.02.20 BYLO NÁSLEDUJÍCÍ:
"Dlouhé tratě: protože nejsou známy žádné parametry nabídky (cena, počty boxů a jejich možné obsazení, kapacita nádrží na vodu kamionu z výběrového řízení, itinerář cesty – četnost krmení a napájení čas přestávek) vyhražujeme si právo po těchto informacích počty upravit nebo zcela od požadavků odstoupit."

"J až JZ vichry:"

Oostende/Knokke

2015: start: JV; dolet: JV.
2016: JZ; JZ.
2017: JZ; JZ.
2018: Z; SZ-velmi mírný.
2019: Z; JV.

Takže asi tak.

Jméno

Email

Reagovat

Kolik je šest plus pět?

Odesláním příspěvku souhlasíte s následujícími pravidly:
  • Diskutující nesmí zveřejňovat příspěvky, které jakýmkoliv způsobem porušují zákony ČR či propagují nezákonné činnosti.
  • Komentáře a diskusní fóra slouží ke svobodné výměně názorů či vyjádření názoru na dané téma.
  • Diskutující nesmí zastrašovat nebo vyhrožovat násilím jednotlivci či skupinám lidí.
  • Stejně tak nesmí propagovat národnostní, rasovou, náboženskou či jinou nesnášenlivost nebo diskriminaci určité skupiny právě kvůli příslušnosti k národu, rase nebo náboženství.
  • Do komentářů a diskusních fór nepatří vulgarismy, urážky, pomluvy nebo obscénnosti.
  • Do komentářů a diskusních fór je zakázáno vkládat reklamy, spam ani jinou formu propagace komerčních aktivit.
  • Do komentářů není povoleno vkládat odkazy na stránky s nelegálním obsahem nebo obsahem legálním, ale nesouvisejícím s tématem diskuze.
  • Diskutující musí respektovat soukromí jiných lidí, a proto je zakázáno zveřejňovat soukromé údaje o jiných osobách - např. jejich telefonní čísla, plné adresy apod.
  • Diskutující nesmí opakovaně vkládat do komentářů nebo diskusních fór příspěvky se stejným obsahem.
  • Diskutující se nesmí vydávat za někoho jiného.
  • Jakékoliv příspěvky účastníků vložené do diskuzí vyjadřují výhradně jejich názory a stanoviska a provozovatel serveru nenese za příspěvky účastníků žádnou odpovědnost.
Pokud diskutující poruší ve svém příspěvku tato pravidla, pak je majitel fóra oprávněn takové příspěvky smazat.